Presentations and Authors


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Track:
 

2. Design of environments for learning

The significance of student’s evaluation in order to improve teaching quality
Bente Elisabeth Grüner Sveälv
Hur stimulerar vi lärare att stimulera studenters lärande? - design av lärandemiljöer med digitalt stöd
Christina Gummesson, Anna Gahnberg, Eva Nordmark

4. Supervision – with focus on the learner

Peer-review-based examination of the PhD course ”Introduction to Research” at the Sahlgrenska Academy
Anna Karlsson, Magnus Gustafsson
Studenter som ledare - Hur kan studenter utnyttjas som resurs i undervisningen?
Fredrik Härlin, Johan Gärdebo
De ”andras” perspektiv – en studie om handleddas uppfattning om och av handledning Paper (Svenska)
Susanne Gustavsson, Anita Eriksson, Peter Emsheimer
Muntlig och skriftlig respons – möjligheter och begränsningar i handledning av självständiga arbeten
Jan-Olof Gullö, Jenny Magnusson, Hanna Sveen
MSc and MEng thesis supervision for enhanced learning and disciplinary discourse – making generic criteria meaningful in specific contexts Presentation (Svenska)
Magnus Gustafsson, Tom Adawi

5. Creative and artistic skills

På konstnärlig eller vetenskaplig grund? Olika förutsättningar för studenters lärande
Per-Henrik Holgersson, Jan-Olof Gullö, Johansson Sören

6. Knowledge and science – in teaching and learning in higher education

På gränsen till godkänt – vetenskaplig kvalitet och gränsarbete i bedömningen av examensarbeten i lärarutbildning. Presentation (Svenska)
Andreas Gunnarsson
TUR och skicklighet – Strategisk samverkan för utbildningsexcellens
Maja Elmgren, Staffan Andersson, Anders Berglund, Tove Dahlström, Lena Forsell, Ingela Frost, Björn Gembert, Fredrik Härlin, Arnold Pears, Stefan Pålsson
Integrating content and language for enhanced learning: Challenges of scale, sustainability, and evaluation
Magnus Gustafsson

8. Core values and quality development in academia – in a successful unification?

Aktiv studentmedverkan – hur kan dina studenter ta ansvar för varandras och det egna lärandet?
Johan Gustav Gärdebo, Fredrik Härlin


  To the conference start page